#OameniDeLângăNoi: Patronul cumsecade

Patronul cumsecade

Își bea cafeaua liniștit, cu un calculator și-un carnețel în față, în care scria, după fiecare convorbire telefonică, câteva cuvinte.

Conversațiile erau scurte, diplomatice și puținele cuvinte folosite erau direcționate, politicos, spre a convinge interlocutorul că într-adevăr este cam târziu cu plata ultimei facturi.

Nu știu ce afacere conduce, nu știu câți clienți are și câți dintre ei erau întârziați la plată, însă pot spune că prefer să fiu sunat de un astfel de antreprenor.

Pentru că atunci când sunt sunat de un om atât de politicos, căruia, totuși, tot eu ar trebui să îi cer scuze că nu am plătit la timp, indiferent ce serviciu sau produs am cumpărat de la el, consider că merită să fii în afaceri cu astfel de oameni, care, în primul rând, au caracter, educație și bun-simț și, abia mai apoi, sunt „patroni”.

Acest cuvânt, „patron”, pe care de multe ori, pe bună dreptate, îl luăm în derâdere, poate deveni, iată, prin astfel de exemple, o noțiune în fața căreia să avem și respect.

Începem săptămâna cu #OameniDeLângăNoi cu un exemplu pozitiv de bun simț și respect.

Nu ne costă nimic să încercăm, măcar, să facem și noi la fel.

O săptămână minunată!

1 comentariu

  1. Acest gen de antreprenori vor avea succes cu afacerile lor. Singura problema ar fi ca la un nivel inalt ai nevoie de mai multa tarie de caracter si din ceea ce ai descris tu, nu stiu cat de multa are. Dar cred ca daca reusesti sa fii calm si sa iti atragi clientii chiar si in astfel de momente in care multi ar implica impulsivitatea, cu siguranta se poate descurca si in situatii de mare stres.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.