Propunerea mea pentru ClujLife Awards 06: Marty Restaurants

awards06-1200x628-linkfb

Pentru ca fac parte din juriu la „ClujLife Awards 06 – Bun de explorat cu EuroGSM„, m-am uitat zilele acestea peste prezenta si activitatea online a mai multor localuri din Cluj Napoca. Cum arata si ce continut are website-ul, daca si ce fel de prezenta au pe canalele social media, daca clientii lor au review-uri pozitive pe Tripadvisor etc

Ma voi opri putin la Marty Restaurants, unul dintre cele mai cunoscute brand-uri ale Clujului si localuril ein care mii de clujeni intra zilnic. Nu va ascund afinitatea personala pe care o am, inca de cand am venit in Cluj, fata de ei.

Tin minte vremurile in care se finaliza locatie de „peste drum de New Croco”, local ce incepea sa decada din topul locurilor din oras unde puteai „servi masa”. Apoi, unua cate unua, au inceput sa apara locatiile Marty din oras: pe Horea, in Zorilor, la Iulius Mall si Polus. Ba chiar vând si francize.

Imi place ca tin foarte mult la prezentarea lor online, la felul in care arata si se poate utiliza website-ul lor. Atat pe desktop, cat si la accesarea de pe telefoane mobile si tablete, continutul este optimizat in asa fel incat sa poti parcurge pasii necesari comenzii pentru acasa sau cererii de rezervare intr-unul din localuri, foarte usor.

Au stiut de la inceput sa investeasca priceput in imagine, in ceea ce numim acum branding, cuvant aproape neutilizat in Romania anilor 1999-2000. Tin minte ca obiceiul de a primi un tort si sampanie gratuita la Marty era (si continua sa fie) un important motiv pentru care lumea alege sa isi duca familia si prietenii, ba chiar si colegii de munca la Marty cand isi serbeaza ziua de nastere.

Sunt deschisi la feedback. Nu de putine ori, le-am trimis si eu „ganduri” nu tocmai prietenoase pentru slaba utilizare Twitter de exemplu. Dar asta nu trebuie sa ne faca sa fim tristi in Romania, unde aceasta retea sociala aproape ca nu exista.

Insa modul in care stiu sa foloseasca alte canale sociale, cum ar fi Facebook si Instagram, aduce in permanenta publicul aproape de ei si permite brandului sa isi testeze lansarile de produse noi prin concursuri interesante. Implicarile lor in proiectele sociale organizate in Cluj Napoca sunt deja de notorietate si traditie.

Certificatul de excelenta pe anul 2015, cel mai recent trofeu primit de Marty Restaurants de la portalul Tripadvisor arata, insa, o preocupare constanta pentru client, pe toate mediile online si offline unde acesta interactioneaza cu brandul. De la un mesaj trimis de un prieten si pana la a gusta mancarea intr-unul din localurile lor, esti pus in fata tuturor dovezilor necesare, sa poti decide ca Marty este locul in care poti si sa gusti o mancare buna, dar si sa ai o stare d ebine, in compania prietenilor, servit de profesionisti.

Implicarea lor in comunitatea clujeana (intreaba-ti un prieten din Cluj – si nu numai – daca a auzit de Marty Restaurants) si faptul ca sunt mereu prezenti in stirile locale, implicati in proiectele altora sau dezvoltand noi proiecte proprii, arata ca merita, dupa parerea mea, un loc fruntas in topul ClujLife Awards 06, dar si in inima clujenilor. Loc in care este deja de ani buni.

Ai votat deja la #clujlifeawards? Mai sunt câteva zile și se vor anunța câștigătorii! http://clujlife.com/awards/

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

NULL