George: ce este, cum crește, la ce ne ajută?

Banca Comercială Română a anunțat, săptămâna trecută, la Techsylvania, că e gata să-și deschidă API-urile pentru furnizorii-terți care vor să propună soluții financiare digitale. Astfel, BCR va lansa un program special dedicat accelerării business-urilor din tehnologie, care pot propune, prin George Store, soluții și inovații pentru clienții din industria financiar-bancară.

Totodată, BCR a anunțat, în premieră, la noi la Cluj-Napoca, că lucrează împreună cu Apple pentru ca, în acest an, clienții băncii să poată folosi Apple Pay.

La 6 luni de la lansare, George a ajuns la 500.000 clienți, 85% dintre aceștia accesându-l de pe telefon. Mai mult, aproape 3.000 de noi clienți devin zilnic utilizatori George și descoperă ce înseamnă simplu, inteligent și personal.

Colaborarea cu George e deschisă inclusiv la nivel regional, iar detalii complete pot fi obținute de pe platforma: https://george-labs.com/partner-with-george/

De altfel, BCR a prezentat oficial la Techsylvania ultimele noutăți din ecosistemul lui George, o bună parte dintre acestea fiind create în parteneriat cu fintech-uri: 

  • Casa mea – o aplicație dezvoltată de BCR, alături de Qualitance, o companie de software fondată de doi tineri antreprenori români. Casa measimplifică procesul prin care trece un client pentru a-și construi dosarul cu documentele necesare achiziționării unei locuințe: evaluări, intabulări și alte acte necesare. Documentele pot fi încărcate direct în aplicație, clientul fiind la curent în permanență cu stadiul în care se află procesul de cumpărare a casei sale. Totodată, banca și toate celelalte entități implicațe în proces știu în timp real ce se întâmplă cu dosarul și pot comunica și oferi răspunsuri integrate.
  • George digital onboarding– oricine poate deveni client George de la distanță, fără să intre în contact fizic cu banca, grație unei aplicații dezvoltate de BCR împreună cu FintechOS, o altă companie antreprenorială românească. Tot ce trebuie sa facă un client este să descarce George sau BCR Identity, să intre apoi în contact video cu operatorii BCR și, în mai putin de 10 minute, își poate deschide un cont curent, cu tot cu semnarea unui contract electronic, personalizarea propriul card și comandarea acestuia la o adresă indicată, fără niciun drum la bancă. Cardul George poate fi folosit cu zero comisioane de retragere numerar, la orice ATM din lume. În ultimele șase luni, peste 5.000 de clienți au ales să-și deschidă contul George 100% online. 
  • PlusînCont – o  altă aplicație dezvoltată de BCR în parteneriat cu Dateo, un fitech din Cehia, prin care George oferă bani înapoi pentru tranzacțiile cu cardul la unii dintre cei mai importanti retaileri din Romania. În ultimii ani, aproape 18.000 de clienți au primit bani inapoi, cu o valoare totală de cashback de 633.771 lei.

În prezent, George a ajuns la 500.000 clienti, 85% dintre aceștia accesându-l de pe telefon. Mai mult, aproape 3.000 de noi clienți devin zilnic utilizatori George și descoperă ce înseamnă simplu, inteligent și personal. 

De unde numele George?

George a fost denumit după primul pilot automat din aviație, inventat în urmă cu 100 de ani de către americanul Lawrence Sperry. “Lasă-l pe George să o facă” (Let George do it!) a devenit în scurt timp după aceea o expresie care să ateste încrederea că tehnologia îți poate face viața mai ușoară. 

Asemenea unui pilot automat, George, primul banking inteligent©din România, te ajută să-și controlezi viața financiară ca un zbor lin: simplu, personal și inteligent.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.